Dilaraatas 40hafta 4gunluk ve hiç acilmam yok çatı muayenesi yapınca doktor iki gündür çok ağrım var o kısım da oturp kalktgmda yuruddgmde normal mi acaba
gokcecan Dilaraatas uyarıcı muayene yapmış olabilir. bana da pazartesi yapacağını ağrımın olacağını ve bebeğin kanala girmesini sağlayacağını söyledi. ve korkudan ölcem 😅 benmde açılmam yok sancım yok
3543Zz Dilaraatas benimde yoktu çatı muayenesinden sonra kanamam oldu ertesi gün suyum geldi dogumum oldu uyarıyor eger açılma yoksa
Dilaraatas gokcecan ayy 😊 bana öyle bişi demedi ama ben 2hfta önce oldgmda alttan muayene hiç ağrı olmadi ama bunda sonradan ağrı oldu eve gelince
Dilaraatas paradiseeeeee normal doğum yapcaksn ddi doktor sancın olmasa suni sancı vrlcek bu salı doğuma gdcm
ecembugra53 Dilaraatas yani canım Rahmi uyarıyor bebek için iyi bir durum canm korkma Doğum için iyi biley 😊
ecembugra53 Dilaraatas 😊 aynen canım 😊 sen sakin ol yeter bebek te sakin olduğu zaman daha iyi Doğumun olırmuş kafana takma akışına bırak