Ozlem20 merhaba, kanama ve lekelenme gebelikte miktarı ne kadar olursa olsun istenmeyen bir durumdur. İlk 4. Haftamda yerleşme kanaması oldu o günden beri progestan kullanıyorum sabah akşam ve pruluton iğne kullanıyorum. 13+5 de ani kanama oldu plasenta önde olduğu için ve rahim ağzında kısalık var. Sizin doktor bir problem yok diyorsa öyledir ama ilerleyen haftalarda rahim ağzı uzunluğunuzu ölçtürün ve mümkün olduğunca su içip dinlenin ki lekelenmeler de azalsın.