Minifbi28 Merhaba Hanımlar, 19. Hafta civarında olup benim gibi kalp çarpıntısını boğazda hisseden varmı? Yemekte oluyor genelde veya stresli durumlarda. Ardından da baş ağrısı yaşıyorum. Benzer şeyler yaşayan varsa yazsın lütfen.
sue92 Çarpıntı yok ama baş ağrısı var bende. 14-15.haftadan beri ara ara fena vuran bir ağrı. Özellikle uykusuz kaldığım zamanlarda mutlaka ağrım oluyo👍🏻
Minifbi28 sue92 çok kötü birsey ya ilaçta alınmıyor öyle dayanmak zorunda kalıyo insan baş agrısına.. ama bebişlerimiz için değer işte herşey onlar için😊
Minifbi28 Funda007 evet son zamanda tatlı ve peyniri biraz fazla yiyorum galiba, sende sadece tatlı yedikten sonra mı oluyor?
gulcinnszn Minifbi28 normalde hiç yemem dün nerden istediyse Canım 4-5 adet biskrem yedim. Biliyorsunuz baya tatlı bişey . Yarım saat sonra bi halsizlik çarpıntı değişik şeyler olmaya başladı. Galiba kan şekerimizi ani yükselttiği için bu tarz şeyler rahatsızlık veriyor. Aman asla birdaha tatlı şeyleri yersem de 1 tane yerim
Funda007 Minifbi28 kahve ve ice tea tükettim ondan sonra başladı bende biraktim suan hic yok carpıntı kesıldi resmen
Minifbi28 ZeynepYavuzFeyza neden oluyor acaba kan şekeri ile bir alakası mı var? Birden yemek yiyince yükseliyor ya kan şekeri
Sinemmm1 Çok yediğim zaman oluyor bende de. Tansiyonunuzu takip edin bir süre baş ağrısı da varsa. Benim yükselince başım çok agrımıştı özellikle başımın arkaları enseden yukarı doğru.
semra_366 Benim de aynı şekilde. Genelde yemekten kalktığımda oluyor. Bulaşığı dinlene dinlene yıkıyorum. Kalktığımda geri başlıyor. Eğilip kalkınca da çarpıntı oluyor
Minifbi28 semra_366 aynen canim, ben bogazimda başımda hissediyorum çarpıntıyı resmen. Sende de öyle mi?
143529 Şeker yüksek olunca bu belirtiler olur bendede 32. Haftada başladı kesinlikle şekerli şeylerden ve karbonhidrat tan uzak durmaliyiz 🙄