Gazel0606 Kızlar Doğum yapalı iki ay oldu emziryorım adet gördüm bugün ikinci gününüm emzirrken gebe kalınır mı
_ikiprensannesi_ Gazel0606 benim canım örneği tam 1 sene olucak aralarında ben inandım sen inanma bence 😊
Gazel0606 Meriwa iki ay oldu dpgum yapalı iki gündür adet görüom yumurtlama Doğumdan hemen sonra döner mi ki
Bsraydin Kesin bisey diyemem ama esimin annesi bebegi 3 aylik benm annem 4 aylikken tekrar hamile kalmislar..aralarinda 1 yas olan cocuk cok var…o nedenle dikkatli olunmali diye düşünüyorum
Deletedmom95 Meriwa bilemiyorum 😅 10 aylık bebeği vardı bide hamileymiş hiç haberi yok 5.5 aylıktı öğrendiğinde 😂 düşünsene hamile miyim diye gidiyorsun cinsiyet öğrenip geliyorsun şok 😂😂
Reyyhan Gazel0606 asla korumaz bunlar büyüklerimizin uydurması ebem asla korumasının üstelik daha kolay kalabilecegimi söylemişti
Reyyhan Gazel0606 evet canım sağlık ocağındaki takibimi yapan ebe söyledi bunlara inanma dedi dikkat et dedi tabi ben yine bebegim 10 aylikkken kaldim 😀
htcedgn Gazel0606 emzirirken gebe kalınmaz mantığı yanlış aslında. Çünkü bir çok kriteri var. Bebek günde en fazla 2 saat aralıklarla düzenli emecek, idrar çıkışı düzenli olacak, kilo alımı düzenli olacak ve anne sütünden başka bi şey tüketmeyecek ancak o şekilde gebe kalınmayabilir. Gebelik düşünmüyorsanız kendinize etkili bi yöntem seçmenizi öneririm.
LilyEriksen Ben kaldım canım, doğumdan tam 3 ay sonra… Sadece 1 kez adet görmüştüm ve sonra hamile kaldım, şimdi 7 aylık hamileyim. İlk bebegim ise 10 aylık 😂 Araları tam tamına 1 yaş olcak… Kalabilirsin yani dikkatli ol eğer istemiyorsan
Gazel0606 LilyEriksen Bn adet gördüm üçüncü gün yumurtlama olmaz falan diyende oluyor demek oluyormus zor olmadı mı çocuk küçük hamilelik
kubra6495 LilyEriksen ya size bişey sorabilir miyim acaba benim bebeğimde ayın 30nda 8aylik olcak. 50gun adet olmuştum ben ilk dogurdugumda sonra hep adetim düzenli oldu geçen ay 3yada4 gün gecikti bu ay 7gun gecikti adetim. Sezaryen doğum yaptım adet duzensizligi şimdiden sonra olması normal mi yoksa hamile olma ihtimalim var mı acaba :(
Deletedmom95 Meriwa ablama doktor 1 sene adet görmemen normal dedi o da zaten hamile olduğu için adet olmamış ama doktorun öyle demesi yüzünden hiç şüphelenmedi 😂😂