Hanımlar 37+3 haftalık hamileyim oturuyodum hala oturuyorum benden birşey geldi akıntı gibi değil ama böyle altıma kaçırmışım gibi su geldi ama ilk hamileliğim su mudur bilmiyorum birde geceleri zaten ağrım da oluyordu kasıklarımda birde özel bölgemde tam dudak kısmı değil o yukarı düz kısmında cızlama oluyor sizce bu nedir doktora gitmeli miyim?