Merhabalar hanımlar 🙇🏼♀️ Biz güzel kızımla 24. Haftadayız ancak ben şimdiden bel ve sırt ağrısından duramıyorum 😥 Hamileliğimin 24. Haftasına kadar 4 kilo aldım ancak çokk şiddetli ağrım oluyor aynı zamanda göğsüm büyük olduğu için günlük yaşantımda da belimde ciddi ağrı vardı ama hamileliğim son 2 haftasında zor dayanmaya başladım artık göğüs ve karın yükü de binmeye başlayınca 😥 Ağrıyı azaltmak için öneriniz var mı😞😞 Ilık duşa giriyorum faydası olmuyor 😞 Özellikle o gün yorulduysam ağrısı gece beni uyutmuyor 🤷🏼♀️🤷🏼♀️