hulya_1919 https://imgyukle.com/i/x0YiO0 https://imgyukle.com/i/x0Yctq https://imgyukle.com/i/x0YsUv https://imgyukle.com/i/x0YhVY https://imgyukle.com/i/x0YXsP https://imgyukle.com/i/x0YGvp https://imgyukle.com/i/x0YDT6 https://imgyukle.com/i/x0Ym9y ilk alışveriş icin secimlerim nasıl kızlar yorumlarınızı bekliyorum şuan ilk aldığım şeyler bunlar
Meriwa hulya_1919 cok güzel cnm aldığın içinden bi coraplar tuttu şuan giydiriyorum cok güzeller memnunum kaç aylık aldın bilmiyorum ama cok alma 0-3 3-6 bak canm iyi günlerde giysin bebiş
hulya_1919 Zuhal14 2 takım aldım başka almayacağım 2 takım yeter sonuçta ilk doğunca büyükte gelmesin kış ayı olacağı icin kıyafet sarsın dedim
hulya_1919 Meriwa 2 takım yenidogan aldım diğerleri 3 aylık hep canim indirimli hepsi ztn cok uygun e bebekten aldım
Meriwa hulya_1919 e bebek ürünleri güzel ben mağazdan görerek alanlardanım malesef 😄 öyle kötü huyum var illa dokuncam hepsi cok güzeller mağazda bu ürünler yoktu bile
hulya_1919 asliiiiii87 gördüm set olarak cok uygundu inçe gelirse üstüne ekstra giydiririm diye düşündüm
hulya_1919 Meriwa ben mağazada görmüştüm bi coğunu indirim yokken mağazadakilerin aynisi geliyor diğer bebeğimdede internetten alıyordum mağazadan bakıp internette daha uygun şüpheye düşme tavsiye ederim
Deletedmom54 hulya_1919 Bu fiyatlara olabilecek en güzel seçimler bence , nasıl buldunuz şaştım kaldım Ben de alacağım benzerlerini