Kızlar 37 haftaligim. Dünden beri karnım belirli aralıklarla sertleşiyor taş gibi oluyor. Oğlum afedersiniz rahmimde hareket ediyor. Öyle bir vuruyor ki diyorum alt tarafım çıktı. Belimden ağrı giriyor rahim sızlıyor ve geçiyor. Acaba doğum belirtisi olabilir mi