Leblebininannesi Merhaba 🙋♀️ 31+3 haftalık hamileyim karnımda yaklaşık 10 15 dakikadır ritmik bir şekilde kalp çarpması gibi bir hareket oluyor şu an halen devam ediyor. Bebeğim hıçkırıyor olabilir mi? Aynı durumu yaşayan var mı merak ettim?
Zeyzeyka Leblebininannesi bende ilk başlarda üzülüyordum hıçkırık tuttu yavrumu diye pozisyon değiştiriyodum ya da kalkıp yürüyodum 😂😂 artık alıştım hatta doğum pozisyonunda olduğu için huylanıyorum karnımın altında hıçkırınca 🙄
Leblebininannesi Zuhal14 daha önce de bir iki defa oldu ama bu kadar uzun sürmemişti. Ben de öyle tahmin ettim ama emin olamadım. Hıçkırmaktan bi hâl oldu o zaman yavrum 15 dakkadır hıçkırıyor 🙈
Zuhal14 Leblebininannesi 😂 kıyamam bana da ilk zamanlar tuhaf geliyordu kalp atışı sanıyordum ama bildiğim kadarıyla böyle baharatlı falan yiyince hıçkırık tutuyormuş ama normal bende oluyor genelde
Leblebininannesi Zeyzeyka Yaa 😊 Ama bir baktım da hıçkırması ciğerlerini geliştirmek için yararlı bi durummuş sanırım. Bırakalım hıçkırsınlar 😊