yasemin333 merhaba, benim doktorum bana gece yatarken 2 tane almamı söylemişti eğer mide bulantın devam ederse ertesi gün sabahta 1 tane al yine geçmezse öğlene de 1 tane alabileceğimi söylemişti. Ben gece 2 tane almıştım ilk kullandıgımda ama sabaha da eklemek zorunda kaldım mide bulantım coktu. 3 tane bana yetmişti. Şimdi çok şükür geçti bulantılarım artık kullanmıyorum ama o zamanlar Prilam Dr yi çok kullandım. Belki doktoruna danışıp sabaha ve öğlene de ekleyebilirsin canım, herkesin bünyesi farklı sonuçta herkese gece yatarken ki 2 doz yeterli gelmeyebilir. Umarım kısa sürede sen de atlatırsın🙏