kalben_duam Seva_aa benim yüksekti ama kimse üstünde durmadı konusu bile geçmedi belki aşırı değildi bilmiyorum o şekilde başladık tedaviye
Seva_aa Bende 4 un ustunde oldugu icin yuksek oldugunu soyluyorlar peki tup bebeye adet oldukdan sonrami tedavisi bawliyor?