Merhaba hanımlar daha önce lost açmıştım gripmiyim yoksa covit belirtisimi diye bugün acilden gittim oğlumla birlikte muayene olduk normal grip dedi doktor yani bi test filan yapmadı mevsimsel grip dedi ama ne bilim test yapmadan belli olurmuki bilemedim sizce hanimlar