YazCilegi müjde hanım çok güler yüzlü onun için tercih etmiştim zaten. Fakat bebeğimin kilosu düşük gelişme geriliği var dedi. Neredeyse başından beri ona gidiyorum. Başta çok iyi boyu uzun kilosu cok guzel demişti. Şimdi zayıf ve minyon gelişme geriliği var diyor. Sezeryan olursa doğuma bir ay var hemen hemen. Ve bebek nasıl kilo alır şaşırmış durumdayım. Eşim de orda ameliyat oldu. Hastane fazla paraci. Sırf bu yüzden medicale gitmemiştim. Bu devirde hastane ve doktor bulmak zor biraz