Bayramda dusuk yaptim bir adet gecti hamilelik dusunebilirsin dedi doktor. Benim pek umudum yok burdaki yorumlari okuduktan sonra hamile kalinirmi bilmiyorum. Tekrar hamile olup ard arda kurtaj olanlarda var . Saglikli doguranlarda var . Hamile kalamayanlarda var . Tekrar ayni durumu yasarsam toparlayabilirmiyim bilemiyorum. Cok zor . Umutsuz bir durumdayim.