Yine bir isim basligi atiyorum cünki fikirlerinize ihtiyacim var. Sizce hangi isim kulaga daha hos geliyor? Selma, Nevra, Neslihan, Meryem… esimle zevklerimiz cok farkli oldugundan cok alakasiz isimler biliyorum. yada iki isim kombin edilse hangilerini kombin ederdiniz?