Seymaaygzz Kızlar burdaki marketlerde Duru granül Matik detarjani kalmamış bunu almak zorunda kaldık nasıl iyimi memnun kalan varmı? Annem geldi çantasını hazirlicaz oyuzden bı detarjan almam lazımdı bunu aldım.
ballilokum Seymaaygzz ben de duru granül olmadığı için mühendisinoğlundan bakıp aldım canım. Çamaşırları da yıkadım. Öyle güzel geldi ki bana kokusu yiyesim geliyor 😬😬
Balapan Seymaaygzz bir kere kullanmıştım güzeldi. Sadece granül olduğu için az koyun yani dolu bir makine değilse bir tatlı kaşığı yeterli oluyor aksi halde iki kez durulama yapabilirisiniz tortu kaldığı için
yamacalimoms Seymaaygzz canım ben aldım ama hiç memnun kalmadım makinemi bozacaktim az kalsın toz deterjansa dikkat et
gupsemnur Seymaaygzz ben iki kızıma dalinşn deterjanlarını kullandım ikinci kızım 10 yaşında iş di neler çıkmış hem şampuan olarak hemde deterjan olarak yine Dalin aldım hem yumuşatıcı hem çamaşır deterjanı