Kizlar mrb biraz karisik olucak ama soyle anlatayim bn 3 dusuk yasadim sonra oglum dogdu tiroid im varmis bilmiyorduk oglumda doguma kadar ilac kullandim sonra oglum 6 aylikken tekrat hamile kaldim ama dusuk oldu oda cunku virus cok yayilmisti tiroid ilacimi icemedim alamadim oglum su an 10 aylik ve 8 haftalik hamileyim 4 dusuk oldugu icin toplam doktoruma tedbir amacli kan sulandirici istedim ama genetik testi yapilmisti kan pihtilasmam yok doktorum oglum yeni dogdugu icin ve omdam kullanmadigim icim igneye gerek yok coraspim kullan dogima kadar dedi kullaniyorum ama arkadasim bisey olur yine dusuk yaparsin illla igne al diyip duruypr korkmaya basladim bizey olurmu diye ama 2 doktorada goeundum coraspin yeter dediler ne yapmaliyim