Minikoocum Kızlar 7+5 gebeyim sırtım belim ara ara ağrıyor adet olmadan agrır ya öyle 6. Haftadan beri ara ara oluyor normal mi doktora iki gün önce gttim şükür kalp atışını falan duyduk ama sormayı unuttum yardım lütfen🙏
Bsr_34 Minikoocum normal bende çok çekiyorum bel ağrısından artık sondayız çok şükür sıcak su torbası koyuyorum biraz eşime masaj yaptırıyorum biraz rahatlatıyor 😊 bazı doktorlar krem fln veriyor bir sor istersen 🙃
Esraaa_ali Minikoocum canım bende 6+5 Aynu şeyleri yaşıyorum 3 gündür cok bel agrım var pazartesi doktora gitmeyi düşünüyorum:( bebegimin kalp atışını duyduk bunun dışında bi sıkıntım yok yinede merak ediyor insan :(
Ozgsgr Minikoocum bel ve sırt ağrısı ara ara tekrarlayan bişey bebek büyüdükçe biraz daha fazlalaşıyor. Magnezyum kullanabilirsiniz doktorunuza danışarak o biraz rahatlatıyor. Ben 25 . Haftadayim ara ara hala daha olur. Bazen çok iyi oluyorum bazen çok ağrı yapıyor . O yuzden endişelenmeyin çok normal
Minikoocum Matilda korkuyorum ara ara oluyor sok sidetti degl ama iste bi korku oluyor sizde tasarınz mı bu zamanlar
Minikoocum Matilda oo mas rabbim saglıkla büyütmek nasip etsin banada dua et saglıkla bende alayım inş
Cesuratesannesi Kasiklarinda da agri olacak suan cok yenisin ben 2. Hamileyim 10+6 gunluk bende suan bazen cekiyorum
Cesuratesannesi Minikoocum evet ben esime masaj bile yaptiramiyodum doktor yasaklamisti kedi oksar gibi oksuyordu birde ben memleketteydim doktorumdan cok uzaktaydim
Minikoocum Cesuratesannesi ama zor bi agrı degl ama iste bebek icin insan merak ediyor iyimi sorun mu var denek falan diye
_Aysgll_ Ben de de vardı bugün ya hala geçmedi. Bide bacağıma da vuruyo ağrı. 8 haftalık hamileyim . Yattiim bütün gün ağrı yüzünden