Bende hissetmedim henüz merakla bekliyorum ☺️ Bir de konuyla alakasız bir şey sormak istiyorum sizlere aynı haftadaymışız hemen hemen. Bizim bebeğimiz tüp bebek tedavisi ile oldu mayıs ayından beri ilişki yasaklanmıştı tedaviden dolayı doktorum yasak kalktı dedi ama ben tedirgin oluyorum tabi ilk hamileliğim bu. ilişki doğumu tetikliyor diye endişeleniyorum bir sıkıntı yaşar mıyım acaba