Rehile Dün Karnımda Ağrı olduöu icin acile gitdim İdrarda İnfeksiyon cıktı Doktor Büyük dedi Haftaya direk doktora git dedi. p.tesi gidicem o zmna kdr ne yapsam bebeği etkilermi cok korkuyorum
bebisloading Rehile bana diyetisyen arladaşım idrar yolu enfeksiyonuna en iyi yabanmersini tüket dedi, bir de bol su tabi.. Ayrıca günlük ped kullanma canım, ben onun yerine kağıt havlu koymuştum tek yaprak ve bolca çamaşr değiştirdim
Alparslan97 Rehile Rehile aynı sorunu Bn de yaşadım gece 3 de şiddetli karın ağrım başladı sabaha kadar geçmedi idrar yollarımda enfeksiyon çıktı bolda su içiyorum yanma filan olmadı ama şiddetli karın ağrısı vardı serum taktılar birde antibiyotik yazdı onu kullandım şuanda bir sknti yok
Bebislerimiz Bende de çıktı Pazartesi gunu kontrolum var su içmeyi fazlalaştırdim bide wc ne hemen cik bekletme
Kardelen_nm Ben 36+3 günlük hamileyim ve enfeksiyon ilk günden beri var ama bebeğime bi zararı olmadı Allah’a şükür korkmanıza gerek yok
Rehile bebisloading bende Peçete koyuyorum bu sıra çok tutdum idrarımı bide halsizlik felan oldu banyo işim gexikti ondan diyede düşündüm
Inci20192021 Rehile kusura bakmayin almanyada yasiyorum türkiyede de belki öyle deniliyodur sandim ama kizilcik suyu mus türkcesi
Inci20192021 Rehile burda eczande fln satiliyo kizilcik suyu meyve suYu gibi. Günde 1-2 bardak iciyosun tadi güzel oldugunu söyleyemem ama bende hemen etkisini gösteriyo 😊.
Rehile Alparslan97 Şükür o kadar çiddetli değil yanma kaşınmada yok p tesi gidicem doktora İnşallah benmde Geçer Çok korkuylrum
Rehile Inci20192021 Şekersizmi acaba yaa Bende buzlukta kızılcık var hemen kaynataym iceyim yaa tşk edermmm