Arkadaşlar ben Arabistan’da yaşıyordum. Orada çok meşhur bu ot. Bebeği olmayanlara bile tavsiye ediliyor. Bebeği olmayanlar suya atıp suyunu içiyorlar. Doğum içinse usulü şu şekilde diye biliyorum. Herhangi bir doğum belirtiniz geldiğinde, (nişan, su, sancı vs) hastaneye gittiğinizde ya birinden rica edin yada özelde yapacaksanız orada bile olur. Bir leğenin içine niyet edip bu otu atıyorsunuz. O ot suda açıldıkça sizinde rahminizde açılma oluyor ve hızlıca kolay bir doğum gerçekleşiyormuş. Yani biraz itikadi bir olay. İnanarak yapmak lazım. Doğum bitince muhakkak sudan çıkarılıp bir peçete üzerinde kurutulması lazımmış ki, o kuruyup toparlandıkça bizimde rahmimiz toparlanıp hızlıca iyileşiyormuş :)