Aylardır adet düzenim bozuldu, döngüm 30 günken ortalama 35 güne çıktı ve son iki aydır 40 günü aşıyor. Bugün son adetin üzerinden 40 gün geçti, akıntı takibi yaparak yumurtlama günlerinde birliktelik olduğunu düşünüyorum. 1 Eylül ve 4 Eylülde. Her ihtimale karşı dün predictor marka erken gebelik testi yaptım ve negatifti. Adet söktürücü kullanmak istemedim. Geç döllenme durumunda görünür mü bu tarihlerde?
Dünden bugüne adet olacak gibi bacak ve ayak ağrılarım hafif kramplarım var. Mide bulantısı halsizlik, geçen ay da böyleydi. Göğüslerim geçen aydan beri aşırı derece hassas ve dolgun. Neden böyle oluyor anlamıyorum. Hastaneye de gidemiyorum maalesef. Yaşayan var mı bu durumları?