Merhaba arkadaşlar.
18 haftalık hamileyim ve böbreklerimde nefrotik derecede protein kaçağı olduğu için böbrek biyopsisi olacağım. En son 5000mg üzerinde bir kaçak vardı. Birçok test oldum ve teşhis koyulamadığı için, hamileliğinde başları olduğundan dolayı gebeliğin bitmesini bekleyemiyoruz. Hepinizden dua bekliyorum. Şimdiden Allah hepinizden razı olsun, Allahım kimseye şifasız hastalık dermansız dert vermesin inşallah.