Normalde bugün uygulamaya göre tarihimize göre ama ne bir sancı ne bir işaret yalancı sancılarım var birazcık 😅🤲🏽Büyük ihtimal salı günü sezaryen olacağım doktorum artık gelmeyecek bu kız bütün Eylül bebeklerim doğdu bir senin ki kaldı dedi 😂🥰40+0 olduk ama ne gelen var ne bişey hayırlısı olsun normal doğum için her şeyi denedim olmadı mı olmuyor kanala inmedi bir türlü 🌸🥰🍀rabbim hayırlısı ile kurtarsın hepimizi inşAllah🤲🏽🌸