Neyazsamkabuletmiyorsun1 Kızlar ilkim normal doğum oldu şimdi ikinciye hamileyim 36 haftalık doktor yine de alttan bakar mı? Gerek var mı bakmasına? Bide bu haftalarda doktora gitmeme gerek var mı
Ronyaseda Neyazsamkabuletmiyorsun1 Tabi ki bakar. Diğer doğum ile kıyaslanamaz. Açılmaya vs doğuma uygun değil mi ne bilim bir çok şey var yani muayane için 😌
Busra_34 Neyazsamkabuletmiyorsun1 her doktor alttan muayene yapmıyor nst de kasılma çıkmadığı sürece belki yapmaz ☺️ ayrıca bu sizi olumsuz etkiliyorsa söyleyin doktorunuza ❣️❣️
Cramel Neyazsamkabuletmiyorsun1 ben ilkinde bile baktırmadım. Çatı muayenesinden bir önceki muayenede doktordan gıcıklandığım için gitmedim. Doğumda da devlete gittim ordaki doktor baktı
Duygunecla Neyazsamkabuletmiyorsun1 hayır bakmıyorlar. Sadece nst de sancılarınız çıktığı zaman açıklık olup olmadığına bakıyorlar.
Cramel Ronyaseda yani çatı kemiği ilkinde uygunsa ikincide daralıyormu. Sonuçta çatı kemiğine bakıyorlar
Mihrimah41 Neyazsamkabuletmiyorsun1 benm de 2. Gebelik 36+4teyim. Bnm de ilki normaldi. 2 haftada 1 gidiyodum bundan snra her hafta gidicem. Tabi ki alttan bakacak açılma var mı yok mu diye. Umarım bu sefer de normal yapabiliriz
Ronyaseda Cramel Benimde ilk gebeliğim 😄 Geçen hafta 36 da gittim bebek hareket etmiyo dedim alttan muayeneye etti ebe
Ronyaseda Cramel çatı daha mi zor🙄 Ben uzandım alttan eldiven taktı jel sürdü muayene etti o bile zordu 🙄🙄
Cramel Ronyaseda valla bana doğumda elini yumruk yapıp kemiğime baktı. Hiçte zor değildi. Normalde de öyle bakıyorlardır heralde