Kızlar 20 yaşıma kadar hiç ağda yaptırmadım sürekli jilet kullanıyordum. Ayıma girdim ve kendimi de göremiyordum bugün ağdaya girdim. Çok zordu benim için ama dayandım doğumda temiz olmak istedim çünkü🙏🏻 Normal olarak da kendimi kastım karnıma ağrı giriyordu. Sizce bebeğime zarar vermiş miyim kendimi kasarak? Lütfen benu aydınlatın 🙁🙁