40+1 bugün kızlar muayene oldum bebeğim hala kanala girmemiş hiç açılmam yok. 41 e kadar beklerim sonra alırım sezeryanla dedi doktorum. İlk doğumda 1 ay önceden bebeğin kanala girmesi gerekiyomuş ki annein vücud alışsın doğuma ebelerle konuştum hiç kendimi rezil ettirme Sezeryan iste çok yıpranırsın dediler kafayı yemek üzereyim sanırım. Hayırlısı neyse o olsun artık elimden bişey gelmiyor.