Eda-gnbkn Kızlar merhaba çiçek sepetinden isimli hastane çıkışı yaptıranlar var mı fiyatlar baya uygun ama güzel midir cesaret edemedim 🤔
Matmazel_ Eda-gnbkn Genelde çiçek sepetinin ürünlerini kaliteli bulmuyorum zaten ucuz olduğu için kaliteli değil bence
Sezensu Eda-gnbkn Canım iyi mal iyi para, 65 liralık hastane çıkışının çok ahım şahım olduğunu düşünmüyorum. Yani bence görüp alsan daha iyi çarşıda da onlarca seçenek var uyguna da bulursun..
Matmazel_ Baobap Sana göre pahalı olabilir ama bana göre ucuz tatlım sana göre en pahalı gelen ürünler dahi ucuz ucuz deyince acaba sadece paradan mı bahsettiğini düşünüyorsun hayır tatlım ucuzluk kalitesizlik anlamına da gelmektedir
Kubra_bs Eda-gnbkn ben kızıma instagramdan bir siteden yaptırdım isimli çok güzel geldi hemde 145 tl di. angelbutik isterseniz birde ordan bakın çünkü çiçek sepetinin ürünleri dandik oluyor
Eda-gnbkn Kubra_bs bende instagramdan bakıyorum genelde dediğiniz sayfaya da bakacağım teşekkürler ☺️