ikizminikler Kafam çok karıştı ya çoğu kişi sünger demiş ama ilk aylarda daha sert bir yatak olmalı kemik gelişimi için diyen olmuş, pamuk yatak için en sağlıklısı diyorlar ama o da yumuşak olurmuş. Aslında ben de sünger diye düşünmüştüm çünkü hemen yatakta yatırmayacağım ilk zamanlar herkes eski usul beşik kullan diyorlar biraz da ilerleyen zamanlarda normal mobilya beşik daha mantıklı diyorlar. Şaşırdım kaldım 🤷♀️