Happybaby1 benim seker tansiyon oldugundan zorunlu sezeryan iki hafta onde 36 dayim 3200 kilosu 38 e kadr kac kilo olacak acaba🙄 insallah dogumunuz kolay olur ama cok riske de atmamak gerek tabi. Iri bebeklerde genelde risk faktoru oldugundan doktorunuz sezaryen derse karsi cikmayin. Allah korusun omuz takilmasi cok sık rastalanan biseymis.