Unicornn Arkadaşlar Esenler Medipol e gidiyorum idrar tahlilinde Eser miktar da protein çıktı doktorum gördü ama birşey söylemedi burada okuduklarıma göre çok iyi birşey değil galiba başına gelen var mı ne yapmalıyım bu arada 17+4 haftalığım
svdakd Unicornn ben hamileliğimin başlarında yaşadım enfeksiyon da vardı belırlı aralıkla yine yaptırdım bir teste cıkıyordu diğerinde cıkmıyordu sonrasında proteın negatıf cıkmaya basladı ılerleyen haftalarda eger yuksek tansıyon ayaklarda şişme ile birlikte görülürse takip edilmesi gerekiyor Demişti doktorum
halitefe Unicornn canım bendede çıktı ama bir puan yüksek olduğu için doktorum kayda değer birşey değil demişti
Merve-c Unicornn benimde eser miktarda çıktı . Doktorum yeniden test istedi o testte çıkmadı ama çıksaydı tansiyon yüksek olursa ve el ayakta şişme varsa gebelik zehirlenmesi olabiliyor dedi.
Unicornn svdakd Evet enfeksiyon bende de çıktı onun için antibiyotik başladı ama protein için birşey demedi
Tevhidehli1 Bunu bildiğimiz idrar testi ile de tanı koyulabilir mu? Hangi değer ? Belirtiler nelerdi sizin doktorunuz bakmak istedi?
Unicornn Tevhidehli1 Benim idrara sıkıştığım zaman karın ağrım oluyordu söyledim doktora doktor da enfeksiyon olabilir tahlil yapalım dedi idrar tahlilinde hepsi çıktı işte
svdakd Unicornn enfeksıyon olunca olabılıyor demıstı doktorum ben de antıbıyotık kullandım ve her gıttıgımde doktora hatırlatıyorum ıdrar tahlılını unutabılıyorlar o yuzden hatırlat ve her seferınde yaptır canım
svdakd Unicornn hatta ben eve ıdrar stripti aldım🤣 ınternette satılıyor ara ara kendım evde yapıyorum enfeksıyon ve proteın degerlerını kontrol etmek ıcın enfeksıyon cıkarsa kontrolu beklemeden de gıdıyorum pratık bıse onerırım enfeksıyon sorununuz varsa
halitefe Unicornn diğer gittiğinde olmazsa bir daha idrar testi yapmasını iste zaten bakalım yine çıkacak mı
halitefe Unicornn benimde aklımın bir kenarında kaldı çünkü malesef bu gittiğimde unuttum diğerinde söylerim artık
Unicornn Merve-c Benim tansiyonum hep 9-6 olurdu bu kez ilk defa 11-7 çıktı bilmiyorum proteinden dolayı mı
Unicornn Tevhidehli1 Sende doktora muhakkak söyle canım enfeksiyon çok olursa bebek için tehlikeli mutlaka baktır
Unicornn svdakd Antibiyotik kullanıyorum şuan karın ağrısı şikayetim azaldı enfeksiyon değil de protein canımı sıktı
Merve-c Unicornn benim hep 11 6 çıkıyor . Ama düşukken yükselmiş sizin doktorunuz en iyisini bilir ama kafaya takmayın olumlu düşünün vücut ona göre tepki versin inşallah 🤲🏻
svdakd Unicornn o proteın muhtemelen enfeksıyona baglı olarak var canını sıkma 11 7 de oyle yuksek bır tansıyon degıl ki onların bahsettıgı cok yuksek tansıyonlar korkma Allaha emanet 🤲