Fatma0120 5+2 günlük gebeliğim var kan pıhtılaşmam var daha önce iki kürtajım oldu arkadaşlar doktorum bana oksapar iğnesi verdi kan pıtılaşma için siz kaç haftalıkken kulandınız
Bgmky Fatma0120 gebeliğimi öğrenir öğrenmez başlattı doktorum. Benimde aynı şekilde 2 kürtajım var bu 3. gebeliğim. Hayırlı olsun size de 🥰
Prenses23 Fatma0120 benimde iki kez kürtajım oldu canım şimdi üçüncü hamileliğim hemen başladım bende öğrenir öğrenmez … senin kayıpların nasıldı ne olmuştu
Fatma0120 Prenses23 birinci gebeliğim düşük oldu 4 aylıktı ikincisi 11 aylıktı kalbi atmıyordu sen kaçıncı haftada başladın oksapara
150_gelartik Fatma0120 ben 5+6 da gittim keseyi gördüm . O gün başladık. 8+0 bugün 2 hafta olmuş kullanıyorum ama morarmalar başladı 😥
Fatma0120 150_gelartik canım ben iki gündür kulanıyorum yani hiç sorun yaşamadım acaba doğru uyguluyormusun dikkatli kulan canım istersen morluklar içinde eczanede krem vs isteye bilirsin
Serrax Fatma0120 gebeliği ilk öğrendiğimde 3+6yken başladım hemen. Sen de geciktrmeden kullan canım. Benim de 2 kaybım olmuştu
Fatma0120 Serrax Evet canım dün öğrendim dün kullanmaya başladım 5+1de bulandım sizce geç başlamış olabilirmiyim
Serrax Fatma0120 değildir inşallah canım düşünüp strese girme,1 hafta sadece benden sonra başlamışsın. İğne hemen etki ediyor bir de. Allaha emanet yavrun inşallah. 1 hafta sonra kalp atışını da duyarsın inş