Merhaba ben 28+4 haftalık erken Doğum yaptım 14 gün oldu bugün .Kızım anne sütü alamıyordu kusuyordu birkaç gündür içmeye başlamış 1-2 milim ile başladılar .Benim sütüm çok geliyor buzluğa dolduramıyorum artık.Sağdığım sütü dökeyim mi ne yapayım bilemiyorum ? Eşim dök diyor 3 saatte bir sağıyorum.Hastane artık getirme bebek az içiyor bitiremedi daha getirdiklerini dedi biz söyleyince getir diyorlar