Gunesg1234_ inşaallah canım benim , zaten doktorun herşey yolunda demiş bir engel olmadığı için normal doğum olur , bende dediğim gibi çok bekledim bu söylediklerimi denedim normal doğumla kavuştum bebeğime şimdi 2.bebeğime hamileyim yine normal doğum istiyorum , doğumdan da hiç korkma Rabbim öyle bir güç veriyor ki insan şaşıp kalıyor , sağlıkla gelsin dünyaya miniğin ❤️🤲🏻