Kızlar. 30+4 deyim. Bazen bebeğim çok aşağıda kasıklarımda vuruyo hafif hareketlerine oluyo sanırım ayakları bazen çok korkuyorum bazen de kendini kasıyo bi yere dayanıyo bi yerden sert bi yumruk gibi bişey çıkıyo başı falan mı acaba. Bide çok hareketli yerimden bile titretiyor. Normal mi bunlar acaba.