Esraaa_ali Kızlar 7 haftalık hamileyim 3 gündür bel agrım çok var baska bir sikayetim yok pazartesi doktora gidicem ama merak ettim yaşayanlar var mı bunu :(
Poyrazefenin_annesiii Canım merak etme gayet normal. Ama kanaman olursa doktora gitmeyi ihmal etme. Şu anda yerleşme ağrısı çekiyorsun. Bir kaç hafta daha çekersin ve sonra son aylarda yeniden başlar. Hayırlısı ile kucağna alırsın inşallah
Poyrazefenin_annesiii Esraaa_ali birde bu dönemde ağır işler yapma mümkün olduğunca sırt üstü uzan dinlen bol bol süt ceviz meyve tüket