Kuzeyin-annesi Merhaba 17 haftl hamileyim bebegim kaç gundur hisetmiyorum bagisrsak hareketleri oluyor ara ara ama bebek deil normalde tam kasık kısmında tık die atardı ama 3 gündür bişey yok 💕
seleno Kuzeyin-annesi 17 hafta çok erken hissetmek için zaten bu yüzden bu haftalarda hissetmediğiniz için takmayın ileriki zamanlarda bu tarz şeyler önemli olacak.