Esrayigit Kızlar iki gündür ishalim var 31+5 im doğum belirtisimi ishal olup doğum yapan var mı korkuyorum hayraalamet değil gibi geliyor daha çok erken pazartesi doktor kontrolüm
Belinaynannesi Esrayigit Tek ishalmı doğum belirtiniz? bende 36+3 çok düzensiz 3 gündür ishal problemi var su şeklinde sıvı da geliyor bel ağrısı sırt ağrısı kasılmalar cabası salı günüde benim kontrolm var 🤰
Esrayigit Belinaynannesi evet canım tek ishalim var bide soğuk soğuk terliyorum bel ağrım var zamanında gelir evlatlarımız inşallah