Kızlar bugün doktor bebeğin başı aşağı tarafta ama dönmemiş hala dedi dönmesi demek kanala girmesi mi demek yani doğum pozisyonunda değil anlamına mı geliyor.
Birde doktor hiç yürüyüş yapmadığın için kasların çok sıkı dedi normal doğum zor olur dedi bu saatten sonra yürürsem normal doğum şansım olur mu