Merhaba arkadaşlar Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım gebeliğimin başından beridir sabah akşam Demir hapı kullanıyorum aç karnına ancak yükselmiyor doktorum haftada bir iğne dedi inşallah işe yarar sizin yaptığınız bişey var mı çay kahve tüketmiyorum neden yükselmiyor bilemiyorum