Cgdmcmn Herkese merhaba, Karataş hastanesi yeni doğan yoğun bakım ünitesi hakkında bilgisi olan var mı? İlgililer mi ve yeterli mi bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸
Cgdmcmn Meflug birinin bebeği vefat etmiş, hukuk sürecindeymiş ihmal var gibi söylentiler var :( O anneye kahroldum zaten benim oğlan da orda bir sürü bebek var içerde doğruysa hepsi için tedirginim çok :((
Meflug Cgdmcmn öyle bişey yoktur inşallah canım ailenin acısı var haliyle suçlu da arıyor olabilirler sonuçta doktor hemşire öyle şey yapmaz diye düşünmek istiyorum 🙏
Feyza_d Cgdmcmn Zekiye kaya diyosun sen sanırım bende inanılmaz etkilendim çok üzüldüm gerçekten rabbim bol bol sabır versin inşallah
Cgdmcmn Meflug Bende bir umut öyle düşünmek istiyorum gebelik zehirlenmesi ile doğumu olmuş. Anneye mi üzüleyim geride kalan bebekler için mi korkayım şaşırdım :(
Meflug Cgdmcmn Allahım sabır versin onlara da🙏 çok zor evlat kaybetmek biliyorum ben 3 arayla iki oğlumu kaybettim. Hiç bir acıya benzemez.onlar da bu üzüntü ile belki suçlu arıyorlardir iyi düşünelim 👍
Cgdmcmn Feyza_d amiiin kuzum evet zekiye kaya kıyamam 3. bu eğer ihmalleri varsa kadının hayatını mahvettiler :(
Tugba19 Meflug evet malesef gebelik zehirlenmesi ile doğum yaptı 30 yada 31 haftalık bebeği vardı sezeryanla doğuma aldılar bebek yoğun bakımda solunum destegi alıyordu nefes alış verişi hızlı diye bebeği kaybettiler hukuk surecindeymis sanırım bende duyunca kahroldum 3.kez kayıp yaşadı o.kadar zor bı hamilelik geçirdi ki yatakta rahim ağzı dikişi vardı iğneler ilaçlar zor günler geçirdi yemeğini bile yatarak yiyordu sadece lavaboya kalkıyordu rabbim.guc versin ben kahroldum.duyunca😭
Meflug Tugba19 çok üzüldüm ya. Evet ben de yatarak geçirdim WC ixin bile kalkmadim o süreçleri biliyorum.bir de devamlı hastaneye gidiyordu kadincagiz ya. Allah sabır versin ne diyeyim.cok zor.neden ihmal olduğunu dusunuyorlar?
Cgdmcmn Tugba19 ilk doğduklarında hızlı nefes alıp vermesi normal diye hatırlıyorum ben emin değilim ama. ne gibi bir ihmal olduğunu düşünüyorlar acaba. Allah ım sabır versin çok zor ben hala kendime gelemedim kim bilir o kadıncağız ne haldedir 😔
Tugba19 Cgdmcmn canım bebek erken doğduğu için nefes alış verişinde sorun vardı sanırım açıklama yapmadı sadece hukuki bı süreç var sonuçlandığında sizede bilgi vercem diye paylaşım yapmıştı Allah sabır versin ÇOKK ÇOKK zor bı durum