Kalp 32+6 yız. Sürekli karnımda bir yeri şişiriyor kızım😀 Bu da canımı yakıyor bazen ☺️ bacak ve bel ağrısı var bazen çok hafif bazen çok şiddetli. Bir de arada vajinamda batma hissi oluyor. Galiba yalancı sancı oluyor bu. Doktoruma soracağım bu hafta. Onun dışında çok şükür her şey yolunda🙏