Digez-44 merhaba canım benimde 34. Haftada bebek kanala inmişti baskı yapıyordu rahime nst de sancim cıktı yatıracak kadar değildi progestan verdi evde sadece tuvalete kalktım bel ve kasik ağrısı sabaha kadar uyutmazdi beni 35+3 te kesildi ağrılarım 36.haftaki kontrolümde progestani kesti bu haftadan sonra doğarsa korkacak bisey yok yani 36+3 um şuan sancılarım yine oluyor beklemedeyiz 😑