D-M kalben_duam amin cümlemizinkini…Allah size de güzel keyifli bir hamilelik ve rahat doğum nasip etsin😊 bizimki ponçik bir kız olacak nasipse.. Sizin belli mi cinsiyet?
kalben_duam D-M amin inşallah. Ben daha 12 haftalığım cinsiyet belli değil eşim kız bebek aşığı allah ne verirse sağlıklı hayırlı evlat versin. Ama çok şanslısınız kız bebekler cilveli cıvıl cıvıl oluyo evinizi şenlendirsin inşallah
D-M kalben_duam inşallah sağ olun. Benim eşim de kız çok istiyordu. Hatta ilk 14. Haftada doktor erkeğe benziyor dediğinde mümkün değil o kızdır demişti 😁 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin en önemlisi o 😊
kalben_duam D-M amin inşallah allah sağlıklı evlatlar nasip etsin. Cinsiyet işin eğlenceli kısmı heycanı güzel. İlk gebeliğim çok tecrübesizim inşallah burdan bişeyler öğrencem
D-M Öğrenirsiniz ilk gebelikte herkes öyle oluyor. Ama zamanla herşey hakkında bilgi sahibi olunuyor 😊
Aybuke1 kalben_duam ben çok doktor değiştirdim postunuzu şimdi gördüm çok sıkıntılı bir süreç atlattım kesinlikle BAH Dr Sefa Erdem Özhan a gidin derim tek geçerim pazar demedi bayram demedi ne zaman ihtiyacım olsa hastaneye geldi aradığımda anında açtı saat kaç olursa olsun Allah razı olsun doktorum dan 🙏
Aybuke1 mrvears bende ilk başlarda ona gidiyordum değiştirdim de ondan sordum 😊kaç haftalık sın canım