kalben_duam Valla biz hamileliğimin başından beri gidiyoruz 24 hafta olduk öyle parayla alakalı hiçbirşeyini ne gördün ne duydum, ekstra işlem hiç yaptırmadı. Genel yapılması gereken rutin kontrolleri, trimester dönemleri geldiğinde de kan tahlili yaptırdı, zaten 2 kere trimester gördük şuana kadar birtek kan tahliline para verdim birde detaylı ultrasona onu da zaten hastane alıyor, ben çok memnun kaldım ilgisine, güler yüzüne falan