Merhaba güzel insanlar,
38+0 da 18 Eylül saat 01:52 de kızımı kucağıma aldım. Öyle çok uzun bir hikayem yok. 38 hafta ve sonunda epidural doğumla kesisiz 2 saatte kızımı kucağıma aldım. Nisan ile beraber suyum geldi bianda ve hastaneye gittik hemen. 4 cm açıklığın vardı 10 dakika sonra 10 cm oldu ve doğum başladı. :) Rabbim dualarımı kabul etti. Size tavsiyem var sadece oda bol sütünüz olsun diye doğumu beklemeyin, doğum öncesi mutlaka süt yapan içecekler için ve ona göre beslenin. Nefes kadar doğumda onemli olan birşey görmedim ben .Normal dogumun elbette kolaylığı tartışılmaz ama bunu bebeğiniz karar veriyor. Allah hepinize kolaylıklar versin bir avazda kucağınıza alın sağlıkla.