ecembugra53 Nisa46 canım düşük gebelik Yok demek Rabbim tez zamanda kucağını doldursun inşallah Rabbim gönlüne göre versin canım 🤲🏻🐣
Sevde0281 Nisa46 bende tam ümidi kesmişken güzel haberi aldım asla ümidini kesme hep dua et hep test yapacağım günün öncesi gece hiç uyumadım hep dua ettim. Rabbim doğru zamanı bekliyordur üzülme insaAllah hayırlısı ile sana da nasip etsin canım 🥰💓
afrasil Nisa46 illa 0 olması gerekmiyor tabiki . Benim 1.20 çıktı mesela . Burda sorun soran birisinde de 2.40 görmüştüm .
afrasil Nisa46 beta değerin 0.28 çıkmış sen 0 olması gerekmiyormuydu demissin bende diyorum ki hayır negatif değer olarak olması gerektiği gibi , benim 1.20 çıkmıştı mesela bir arkadaşın 2.40 çıkmıştı normal yani
halitefe Nisa46 0 ile 5 arası olması gerekir canım bu aralıkta gebelik yoktur ancak 5 in üzerine çıkarsa gebelik durumu vardır