Arkadaşlar anlamıyorum sizleri . Yanlış bilgilerle insan heves vermeyin lütfen . Bu testin neresine bakarak var diyosunuz çizgi nerde görmüyor musunuz allah aşkına . Belki gebelik var ama bu test bozuk çizgi orda mı olur . T çizgisi boş . Canim senin testini tekrarla heves etme negatif çıkarsa üzülme diye diyorum insallah vardır