Busekrkmz Gulay_58 kullanmak gerekiyor çünkü yara oluyor ve bebek emdikçe çok acıyor. Ben terramycin kullandım Göğüs kremi değil yara kremi. Yara olmuştu Göğüs uclarım iki günde geçirdi bir daha olmadı.
minnie123 Gulay_58 herkes lansinoh öneriyor ama içeriği temiz değilmiş o kremin ve emzirmeden önce silmeniz gerekiyor ne bileyim bu kimyasal içerikli kremler bana güvenilir gelmiyor özellikle bebek emiyorsa
minnie123 Gulay_58 bence kremden önce zararsız doğal şeyler deneyim mesela Hindistan cevizi yağı veya zeytinyağı bunlar çok fayda sağlar bebeğe de herhangi bir olumsuz etkisi yok. Fayda etmezse yine kreme geçin ama krem en son çareniz olsun benim fikrim.
CansuAbinik Gulay_58 Ben lansinoh’unkini aldım. Belli bir haftadan sonra kullanmaya başlayabilirsiniz diye söylemişlerdi. Ama ben daha kullanmaya başlamadım. 36+5’im şuanda 🙏🏻🤗