FFasulyemmm Selam kızlar, bu hastaneyi önerir msiiniz? Gittiğiniz doktorlardan tavsiye edecekleriniizi bilmek isterim 🤓 doktor arayışındayım da 🥳
Eceunverkanra FFasulyemmm Benim doktorum Elif Malcok, kendisinden cok ama cok memnunum. Sadece fazla yogun ve cok fazla gebesi var. Ama bu da herhangi bir dezavantaj getirmiyor ☺️ Hastaneye de Eylul ayi itibariyle zam geldi ama yine de diger ozel hastanelere nazaran fiyat olarak daha makul bir hastane. Orada dogum yapanlardan da olumsuz bir yorum pek okumadim diyebilirim.
Eceunverkanra nnt28 Yok ben detayli ultrasonu bagdat caddesinde muayenesi olan perinatolog Zeki Sahinoglu’nda yaptirdim cok da memnun kaldim. 480 lira bir ucreti va. Hastanede de yaptiranlar cok memnun kalmislar lakin ben sordugumda 660 lira demislerdi zamla birlikte muhtemelen ucreti 750 olmustur bana cok gelmisti
Eceunverkanra symslmz Muayene ucreti su an 150 lira, nst 50 lira, normal dogum 2000 lira, zorunlu sezeryan da 2500 lira oldu canım.
Hccrr1 Eceunverkanra cabım zeki beyin muayenesi 600 olmuş, çamlıcanın ikili tarama için muayene ücreti 680 olmuş güncel bilgi 2 gün önce aradım :)
Eceunverkanra symslmz Ben de 100 ile basladım, 125 oldu simdi 150 insallah bi zam daha gelmeden dogurabilirim diyorum☺️😁
Eceunverkanra Sinemooo Ben 17.haftadan beri onun takibindeyim su an 35+2yiz bir gun bile doktor degistirmeyi dusunmedim diyebilirim ☺️
Eceunverkanra Hccrr1 Aboooww ne diyorsun ya 😱😱 600 mu olmus 😬 Cok fazla zam gelmis, neden oyle yapmislar ki ya 😔